کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000 مدل GNRR-30GRAA-I

دسته:
  • عملکرد سرد و گرم
  • گاز R410a
  • موتور T3
  • رادیاتور مسی طلایی
  • همراه لوله و کابل مسی
113 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

02144880407
02144880307 تماس بگیرید

ارسال رایگان برای سفارش های بالای ۵۰۰ تومان

چنان چه جمع صورت حساب شما بالای ۵۰۰ هزار تومان شود هزینه پست برای شما به صورت رایگان محاصبه خواهد شد.

پرداخت درب منزل

بعد از دریافت سفارش

تضمین قیمت محصولات

کمترین قیمت در سطح اینترنت

امکان مرجوع کردن سفارش

در صورت عدم رضایت

تضمین کیفیت و اصالت

فروش مستقیم از شرکت

ارسال سریع سفارشات

با پست پیشتاز

مشخصات کلی کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000
شرکت جنرال با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته محصولات با کیفیتی ازجمله کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000 مدل GNRR-30GRAA-I را تولید کند. این کولر گازی توسط دو کشور چین و تایلند تولید شده که ساخت آن در کشور تایلند و مونتاژ آن توسط کشور چین صورت گرفته است. عملکرد این دستگاه به صورت سرمایشی، گرمایشی می‌باشد که ظرفیت سرمایش آن BTU 12000 و ظرفیت گرمایش آن BTU 12500 می‌باشد. این دستگاه هوشمند سرو صدای کمی‌دارد و این می‌تواند مهم‌ترین مزیت این کولر باشد، زیرا سرو صدای بلند آرامش را از بین می‌‌برد و سبب نارضایتی مشتری از محصول می‌شود.

 

کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000 در تمام فصول قابل استفاده است چون هم سرمایشی و هم گرمایشی است. طراحی بی نظیر این کولر سبب شده که قسمت بیرونی آن توسط یک محافظ فلزی از باد و باران در امان باشد. کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000، نوع کمپرسور آن روتاری است و دارای کلاس آب و هوایی T1 است و نوع رادیاتور این کولر از جنس با دوام مس است.

کولرگازی جنرال شکار لبخند 30000 دارای لوازم‌ جانبی مانند لوله، کابل مسی، پایه پنل، باطری کنترل و دفترچه راهنما است. این کولر گازی از قابلیت‌هایی همچون TURBO، SLEEP، TIMER، TEMP، Swing، FAN SPEED، AIR FLOW، LAMP، CLEA، HOLD، برخوردار است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. جنس بدنه کولر پلاستیکی و مدل پنل آن GNRR-30GRAA-I است. این کولر‌ توانایی پرتاب و پخش باد را در هر چهار طرف با قدرت ۱۵ متر دارد. جلوی دریچه ی هوای آن توری‌های ریزی بکار برده‌ شده که مانع از وارد شدن گرد و غبار به خانه می‌شود و هوایی تمیز و دور از آلودگی را به شما می‌رساند.

شما می‌توانید پره‌های این کولر با کیفیت را در زاویه‌های مختلف به صورت دستی تنظیم کنید. همچنین این کولر هوشمند دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که کیفیتی بسیار بی نظیر دارد. در شرکت‌های ساخت کولر برای تولید محصولات خنک کننده از گاز مبرد استفاده می‌شود که براساس کالا، گاز مورد استفاده متفاوت است؛ در ساخت کولرهای گازی از گازهای متفاوت R410، R22، R32، استفاده می‌شود.

در کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000 نیز گاز R410 بکار برده شده است و دارای برجسپ انرژی بسیار مناسب A می‌باشد. این کولر گازی عملکردی خودکار و اتوماتیک دارد، این عملکرد خودکار در دستگاه نامبرده سبب می‌شود دمای خانه ی شما به آن درجه و میزان تعیین شده که دل بخواهتان است برسد و دیگر لازم نیست خودتان آنرا کم یا زیاد کنید. با فعال کردن تنظیمات، کولر با توجه به سردی و گرمی‌هوا دمای اتاق را بصورت خودکار تنظیم می‌کند سپس به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود و البته با این قابلیت انرژی کمتری نیز مصرف می‌شود.

برند

نوع

نوع کمپرسور

نوع عملکرد

سرمایش و گرمایش

ظرفیت (BTU/H)

30000

اینورتر

ندارد

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی جنرال شکار لبخند 30000 مدل GNRR-30GRAA-I”